HTML

the. szabi. king.


;név: Nima Szabolcs
;becenév: Szabi
;lakhely: Békés megye
;születési év, hó, nap: 1993. 08. 27.
;születési hely: Gyula
;magasság: 173 cm
;szemem: barna
;hajam: barna
;névnap: július 28.
;foglalkozás: tanuló -.-
;családi állapot: egyedülálló
;testvérek: 1
;anyanyelv: magyar, ugyan mi más?
;beszélt nyelvek: angol, német
;gyűjtemény: porcica xD
;iskola: gimnázium
;osztály: 10. A
;kedvencek: zene, film, net
;hobbi: zene, film, net, haverok
;szerencseszám: 8
;háziállatok: tesóm

Friss topikok

Archívum

dicsértessék és egyebek.

2009.08.15. 18:43 :: *szabiKING

Héló. Hát úgy gondoltam belevágok én is ebbe a "nagy blogozásba", bár nem értem ennek az értelmét annyira, de szerintem csak azért mert még elég... "kezdő?" vagyok. Őőő tulajdonképpen nem tudok mit mondani, talán ami említésre méltó, az az, hogy csütörtökön összeröffentem az ex-osztálytársaimmal, Danival, Zsanival meg Glóriával. Természetesen hoztuk a formánkat, és beszólogattunk egymásnak, megbeszéltük a legfrissebb HOT-híreket és egyéb érdekes 'finomságokat'. Kép nuku, ezvan :D  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://the-szabi-king.blog.hu/api/trackback/id/tr821311604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása